Finská sauna

Dnes 2. 4. Zavřeno

Upozornění

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!!! Více informací

Hotel SAREZA opět v provozu od 15. 4. 2020 Více informací

otevírací doba a ceník služeb

Otevírací doba
Pondělí 06.04.2020 Zavřeno
Úterý 07.04.2020 Zavřeno
Středa 08.04.2020 Zavřeno
Čtvrtek 02.04.2020 Zavřeno
Pátek 03.04.2020 Zavřeno
Sobota 04.04.2020 Zavřeno
Neděle 05.04.2020 Zavřeno
Ceník
Vstupné
Dospělý90 min.150 Kč
Za každých započatých 10 minut10 min.15 Kč

prověřená klasika

Finská sauna je nejznámějším typem sauny s výraznými ozdravnými účinky na lidské tělo i psychiku. Intenzivním pocením se z těla odstraní jedovaté látky. Silné prohřátí posiluje funkce krevního oběhu i termoregulaci organismu a odstraňuje potíže jako např. syndrom studených nohou.

Hlavní výhody:
– Vyplavení toxinů z těla
– Prokrvení orgánů, končetin i kůže
– Posílení imunitního systému
– Prevence alergií
– Zbavení stresu, depresí či migrén

Věděli jste?
Věděli jste, že za třicet minut saunování se z těla vyloučí tolik toxinů a odpadních látek, kolik naše ledviny normálně zpracují za 24 hodin?

Saunovací desatero:
1. Do sauny nikdy nechodíme s plným žaludkem, ale ani hladoví.
2. Před vstupem do ohřívárny je třeba se důkladně osprchovat a umýt mýdlem a také se pečlivě osušit, aby došlo k rychlejšímu nástupu pocení.
3. Do sauny chodíme zásadně bez plavek, které brání správnému prohřátí pokožky a mohly by se objevit i alergické reakce. Na zakrytí intimních míst použijte ručník nebo prostěradlo.
4. V sauně se pohodlně posaďte nebo si ideálně lehněte na prostěradlo – na rozdíl od sezení na lavici poloha vleže zajistí rovnoměrnou teplotu v celém těle.
5. Délka pobytu v potní místnosti je velmi individuální a liší se dle typu ohřívárny, obecně ale doporučujeme 10 – 20 minut (pro finskou saunu do 15 minut). V ohřívárně zůstáváme pouze dokud je nám teplo příjemné.
6. Během fáze pocení je vhodné masírovat si kůži končetin kartáčem nebo jinými vhodnými pomůckami, což pomáhá otevírat kožní póry a vyplavovat nečistoty.
7. Po prohřátí těla je důležité ochlazení těla, a to postupně, ideálně od končetin směrem k srdci – dochází ke skokovému nárůstu krevního tlaku. Prudké ochlazení „masíruje“ vnitřní orgány a vyplaví usazeniny a nečistoty do krevního řečiště.
8. Po každém prohřátí a zchlazení si můžete dopřát odpočinek (15-20 min.) nebo opakovat proceduru teplo-chlad ihned po sobě. Po posledním opakování by měl přijít delší odpočinek (ideálně nad 30 minut) v odpočívárně s doplněním ztracených tekutin a lehkým občerstvením.
9. Proces prohřátí a zchlazení je vhodné zopakovat dvakrát až třikrát (doporučeno).
10. V sauně nemluvíme příliš nahlas a k ostatním se chováme ohleduplně.

Finská sauna
Telefon: 596 977 433
Adresa:
Sokolská třída 44/2590
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava